marți, 21 iulie 2009

Ungurii in tara mea!


Daca vrei sa faci o excursie prin vestul aceste tari care in acest aspect este foarte pitoreasca, ce o sa gasesti?La toate indicatoarele vei gasi si traducerea in maghiara. Nu mergi doi metri fara sa te enervezi de faptul ca te simti pe teritoriu maghiar.La fiecare mesaj public este o traducere in maghiara.Unde e "Lacul Rosu" sub este bineinteles si "Gyilkos-to".Unde scrie "Drum Inchis" scrie si "..."(pana mea).Cand ii mai vezi si pe strada si se uita la tine fix si vorbesc in ungureste intre ei ca si cum ar spune "ALT ROMAN BORAT.DRAQ SA-I IEI PE TOTI DE NESPALATI!" iti vine sa-i iei la pumni.CE PIZDA MATII VREI?DUTI-N PULA MEA IN UNGARIA!Si noi avem drepturi.Ce daca nu vorbim romana,avem alta istorie,alt folclor?Suntem cetateni romani!SUNTETI NISTE CACATI!SUNTETI NISTE PARAZITI,NISTE CAPUSE OLIGOFRENE!Mi se pare asa de injositor sa te duci in zona Transilvaniei si sa nu gasesti un loc unde sa te caci fiindca ai in jur numai unguri.MA SCUZATI,STITI VREU-N GRUP SANITAR?NAGAJ TILBAJ FIRTOS CABAJ.Sa te caci si pe UDMR-ul lor si pe toti ungurii astia cu gura mare.Sa le bagi toti kurtosii in locu' in care ar trebui sa se duca cu totii.Ce ar insemna ca romanii care se afla in Franta sa transforme teren frantuzesc in teren roman?Romani sunt peste tot.Oriunde in lumea asta gasesti 1 roman.Unchiul meu s-a dus pana in fundul Germaniei sa-si cumpere masina si cand sa se inteleaga la un pret mai ieftin a venit ajutorul vanzatorului si LUPA.Cum o zis la inceput asa o ramas!De ce?Ajutorul era roman ;).Te duci si tu prin tara sa-ti faci niste poze sa ai amintire.In fiecare poze apar cuvinte maghiare.Daca asta e teritoriu romanesc ce pula mea vrei?Cum te bagi asa in seama ca chilotii-n cur?Mai esti si cu gura mare ca legile nu-ti sunt favorabile,ca sunteti neglijati si ca toti romanii sunt rasisti fata de voi!DUTE WA IN TARA TA DACA NU-TI CONVINE.DUTE SI MANACA KURTOSI PANA MORI! Daca postul asta ma face rasist atunci sunt cel mai mandru rasist!Plecati dreaq de paraziti infecti."Sa te pisi pe ei unguri maghiari"(un bun prieten de al meu)

Niciun comentariu: