duminică, 13 septembrie 2009

Sfarsit de vara,inceput de liceu!


A mai trecut o vara,s-a mai terminat inca o data cea mai lunga vacanta,dar in acelasi timp si prima vara pe care simt ca am trait-o la maxim.Vara asta am exploatat tot ce-ti poate oferi orasul.Ca sa fac o mica recapitulare,a fost ceva de genul:Copou,strand,gratar,biliard, iarba verde,rummy,carti(de joc),tzara,Paris,mare,mananca cat poti pentru 20 de lei si inca cateva pe care nu-mi aduc aminte.Cum orice sfarsit deschide alt inceput si orice usa inchisa ti-o deschide pe alta,incepe liceul,cica una din cele mai frumoase perioade ale vietii.Am patit si multe cacaturi vara asta dar privind in ansamblu mi-a placut.Cea mai misto vara de pana acum.Nu rezist sa nu va zica cateva cacaturi =).Vine cam asa: 3 incercari de relatii esuate,compostoru' bulangiu,am tras pentru o saptamana cea mai de cacat raceala din viata mea,sute de piscaturi de tantari,am scapat un pepene pe jos si l-am facut varza(da tot am mancat),m-am dus sa-mi iau adidasii pe care-i doream de vreo 3 luni si cu 5 minute inaintea mea i-o cumparat altcineva si tot asa.Filme nu prea am vazut inafara de serialul House M.D.,muzica am ascultat la greu, am mancat si junkfood si salate,am baut doze de Heineken,peturi de Timisoreana(nu singur),sticle de Schweppes,sticle de Poiana Negri.Nu mai am ce sa va spun inafara de "BAFTA LA SCOALA!","FITI STRONG!"si "DOAMNE-AJUTA!".Vara viitoare va fi mai tare ca cea precedenta :>.Incepand de maine,be ready ... here comes the shit!

Niciun comentariu: