joi, 29 octombrie 2009

Tzantzari!!!


Nu exista o fiinta mai inutila pe Pamant ca profa mea de fizica!Imediat pe locul 2 vin tzantzarii!Nopti intregi nedormite datorita acestor insecte sugatoare.Stai in pat si cand sa adormi vine unu' si parca-ti spune "ADORMI?IA SA SUGI PULA!BZZZZZZZZZZZZZZ!" Fapt ce duce automat la o palma peste fata de la tine insuti.Acum este octombrie,acusi noiembrie.E frig,e rece.Cum plm mai traiesc astia?Cum dracu' pot sa traiasca asa de mult?Cum naiba reusesc sa ma enerveze in halu' asta?Dumnezeu a creat Terra si a zis "Si pentru distractia mea zilnica PAM tzantzari!".Si sta sus si se uita la mine cum imi fut palmea peste fata pana-mi amorteste mana si rade de rupe.Frate,daca iei o musca,o amarata de musca,are un rol.MANANCA CACAT!Ai un cacat in mijlocu' sufrageriei?Da drumu la 40 de muste si-n maxim o ora ai scapat de el.Cum le scoti afara nu stiu da nu-i asta ideea.Au o functie,nu traiesc de pomana.Stau ei in casa bazaie nu stiu ce,da cand ies afara si vad un cacat mare,isi dau mesaje "Frate,gata distractia,am gasit un rahat urias,hai la treaba!","Bine sefu'!Acu venim!"Si-am scapat de-un cacat de caine in care as fi putut calca cu toata forta care o am intr-un picior si nu as fi avut noroc.Pe langa ca te enerveaza de mori la 12 noaptea,cand ii omori,iar iti vine sa te caci in sus.O stat 3 nopti la rand si te-o supt,si cand ii futi un papuc si-l strivesti: BAM,CACALAU PATA DE SANGE PE TAVAN!BAGAMI-AAAAAAAS!!!Ma scoate din sarite cand mi se pune unul deasupra buzei superioara,intre ea si nas.Deci imi bag pula si ma duc sa ma culc in baie.Sa aveti intotdeauna o pastila de tzantzari de rezerva undeva...

Un comentariu:

lorismith spunea...

sunt absolut de acord cu tine.
episodul de groaza prin care am trecut cu cativa ani in urma, intr-o sala de reanimare cu tavanul ocupat de inutilii de tantari, dupa o operatie a celui mai bun prieten tanar al meu,care se afla sub anestezie,in perfuzie, si tantarii atacau violent corpul sedat.l-am pazit toata noaptea... mi-e greu sa imi amintesc, oribil. fizica, nu toti putem fi fizicieni, e o chestie trecatoare la urma urmei..trece