vineri, 27 februarie 2009

Campionatul national de sah senior!:)

Eu ... sper sa nu ajung asa la batranetze!Ma scot din sarite batranii din ziua de azi!...Cei romani cel putin!Toti is comunisti .. toti "AAA CE BINE ERA PE VREMEA LU CEAUSESCU!" ... toti itzi cer locu in autobuz ... deshi ei circula gratis ... ei se considera buni crestini dar singuru motiv pt care ei merg la biserica este acela ca efectv n-au ce face!Pe langa asta ... o alta activitate dominanta a lor .. este sahul pe masutele alea de piatra pe care ii desenata masa sahului!Chiar dak sunt 40 de grade afara chiar dak is minus 30 de grade ei vor juca ... in numar ridicol de mare!Toate masele is ocupate.Stau si ma gandesc:CAT DE PLICTISIT POTI SA FII K SA IESI CU ALTE 40 DE COAE IMPOTENTE SA JOCI SAH!:| ... Am pensie mare .. Nu mai trebe sa muncesc ... ce sa fak eu dupa o viata de munca?SAH!Visul meu e ca la pensie sa mor jucand SAH!:| ... Tre sa ai si tu grija de nepotzel!Buni buni ce facem?Taci ca ti duc sa vezi cel mai minunat sport din lume!SAHUL ;)! ... Eu nush cum draq SAHUL se poate numi un sport! ... TATI TU DC ESTI ASA GRAS?NAI FACUT NICIUN SPORT CAT ERAI MIC? .. BA DA FIULE!SAH;)! ... Eu si la 80 de ani am sa jok fotbal sau voley cu fiumiu si fiusu ... Cum plm sa ma duk sa jok sah ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Intr'un fel ai dreptate...dar de ce naiba ii acuzi ca joaca sah?:))si sa stii ca majoritatea celor care joaca sah nu prea au pensiile alea asa de mari.La urma urmei, sahul e un sport bun.