duminică, 22 februarie 2009

Functionarele publice!:>...


Toate functionarele publice is SICTIRITE!:| ... Ma refer la doamnele de la posta,doamnele de la secretariarul scolii,doamnele de la bancile statului ... Toate femeile care nu lucreaza la privat! ... Eu nu inteleg de unde legea asta ca tre sa fie numai femei ... Pe mine ma scot din sarite femeile astea!Ele isi urasc slujba din tot sufletul da altceva nu stiu sa faca ... si cand vorbesc cu tn ... te simti fff plictisitor :|!Ma scuzati,imi puteti cum pot comple..AVETZI MODEL SCRIS PE PLANOU DOMNULE!...Ma ... scuzati! ... Ma duk si eu odata ca tot elevul sami stampileze carnetu de elev ... Intru in secretariat!Nu apuc bine sa zik "Bunaziua!" ca una dintre ele vorbeste fara sa se uite la mine, SUNTETI ELEV!Da,vreau si eu sami stampilati ... ELEVII NAU VOIE IN SECRETARIAT DECAT DE LA ORA 9!Tre sa va punem afish pe usa ca vad ca voi nu intelegetzi din vorba!...Ies...si ma simt...prost:|!...Ma duk la ora 10 ... intru inauntru ... dau "Bunaziua!" ... Mai era in secretariat o profesoara ... Toate vorbeau cu ea ... Una dintre ele ma vede si ma intreaba cu molta gingasie "TU CI VREI?" ... Nu va suparatzi,vreau si eu sami stampilatzi ... VINO INCOA MAI REPEDE! ... PA! ... Unele dintre cele mai inervante astfel de persoane sunt asistentele de la spital!:| ... Stateam in pat ... Dupa operatie nai niciun chef ... si am scapat o punga pe jos fara sa imi dau seama ... Vine asistenta ... "CI ADUNATURA DE NESIMTZITI SUNTETI!CARE O DAT PUNGA ASTA PE JOS!TU?VAD CA E LA PATUL TAU!TU CE CREZI MAI PUSTANE CA NOI STAM AICI TOATA ZIUA SA VA CURATZAM PE VOI LA CUR!EEE FIRAVAR DRAQ SA VA FIE DE NESIMTITI!LAS CA VA DAU EU! ... eu raman :| ... Eu eram ff mic ... si in momentul cand am intrat in operatie ... eu stiam ca trebe sa ma anestezieze asa ca ii intreb pe cei din jurul meu:Cand voi adormi?La care asistenta aia fututa in cur aiurea imi zice ... CE SA ADORMI MA?TU TE CREZI LA TINE ACASA AICEA?EEEE! ... FAH ... TU ESTI PROASTA?... mii ciuda ca am fo asa de mic si nu iam zis ceva ... Toate functionarele publice le potzi descrie cu un cuvant:SICTIR! ... Draq sa va ieie de stoarfe sictirite ...

Niciun comentariu: