joi, 30 aprilie 2009

Un simplu apel!...


In urma a catorva experiente traite am realizat ceva:cat de mult iti poate fute viata singur si simplu telefon!Cata frustrare si cata stare de stres iti poate aduce acel apel!VINERI ... WEEKEND ... SAPTAMA DE CACAT ... TE INTINZI IN PAT ... ZAMBESTI ... Dai sa deschizi televizoru ... Te suna diriginta ... AM NEVOIE DE TINE MAINE(SAMBATA) ... LA ORA 2(ca sa nu mai poti face nimic ziua aia) ... SA VII CU MINE nush unde ... nush ce sa faci! ... ZBUF ... Asa te loveste ... Vorbesti frumos cu diriginta ... Scrasnesti din dinti si dupa ce inchizi ... URLIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!DE CEEEEEEEEE? ... STATEAM LINISTIT ... ACASA LA MINE ... NU DERANJEZ PE NIMENI ... NU SUN PE NIMENI ... NU CER FAVORI ... SUNT LA LOCUL MEU ... DE CE TRE SA-MI FUTETI SI TIMPU LIBEEEER? ... Vineri nu poti sa faci nimic ... fiindca esti stresat in continuu de ce vei face maine si fiindca tre sa te pregatesti.Dupa ce iti zbieri plamanii ... Stai intins si te uiti cu ura la telefon ... DE CE NU L-AM INCHIS IN PIZDA MASII?!! ... Treci peste ... se termina sambata,cea mai buna zi din weekend si incepe duminica.A doua zi este LUUUUUUNI! ... Asa ca trebuie sa te pregatesti pentru alta saptamana de cacat!Tot programul de relaxare tzi-a fost futut de un simplu apel!Uite-asa BUF!Prieteni ... incepe weekendul ... NU aveti telefoane ... NU stati pe mess decat pe invisible ... NU raspundeti voi la telefoanele fixe iar daca parintii spun ca va cauta cineva "NU SUNT ACASA" ... Asa aveti 50% sanse sa aveti un weekend placut ... Cat despre celelalte 50% nimeni nu va poate salva ... Viata are caile ei ...

Niciun comentariu: