luni, 4 mai 2009

Greva,Teze,Politica,Romania...


Aceasta greva a adus majoritatii elevilor Romanie bucurie datorita faptului ca aceasta boicotare ne-a taiat din elan si nu am putut invata cu toata concentrarea!Este foarte mult de invatat si foarte greu in acelasi timp!Avem de invatat 6 compuneri ... 6 compuneri sa le stim pe de rost!Eu cel putin NU am capacitatea sa le retin mai mult de cateva zile ... NU POT!Nu am pentru ce!!! Cu ce ma va ajuta pe mine daca stiu pe de rost argumentarea apartenentei operei "Baltagul" la genul epic ... sau argumentarea apartenentei operei "O scrisoare pierduta" la specia de comedie .. sau caracterizarea Vitoriei Lipan? LA NIMIC!!! ... Pur si simplu trebuie sa le stiu ca sa iau nota buna la teza pentru ca altminteri ... NU MAI INTRU LA LICEUL DORIT! Tezele astea unice sunt un mare cacat ... cea mai tampita idee care a patruns in invatamant!Eu le dau profesorilor dreptate 100%!Faci 2 facultati ... stai si inveti atat de mult timp pentru ca la randul tau sa ii inveti pe ceilalti ... iar salariul tau este acelasi cu al unuia fara studii superioare!Profesorii ar trebuii sa fie printre cei mai bine platiti oameni,ei ar trebui sa fie in Parlament,oameni cu MINTE care stiu ce fac!Daca nu faceau greva Parlamentul in continuare ii trata ca pe niste paria!CUM sa fie eu motivat sa ma cultivez cand seful statului declara:"MIE NU PREA MI-A PLACUT CARTEA COPII!DAR VOI SA INVATATI BINE!" La orele de matematica nu se mai face matematica iar la orele de romana nu se mai face romana ... se face PREGATIRE PENTRU TEZA UNICA!Invatati asta,invatati aia, ca va da la teza, si acu sa facem 100 de variante!Basescu se pierde in declaratiile sale spunand numai vrajeli,nimic concret ... aruncand vina pe altcineva sau incercand sa-i faca pe profesori sa se simta prost ... citez "NU TREBUIE SA FACEM DIN DREPTUL CONSTITUTIONAL LA GREVA O MODALITATE DE A-I RANI PE ELEVI." ... Domnule Presedinte,NU sunt ranit cu nimic prin ceea ce fac profesorii!Daca vrei ca noi sa nu mai fim raniti ... ia si repara invatamantul romanesc ca e de kkt!Orice elev care doreste sa INVETE ... nu sa TOCEASCA in prostie 6 compuneri de 2 pagini jumate fiecare ... s-ar bucura de greva aceasta care ne da mai mult timp!Bineinteles,mai sunt si acei elevi care se dau loviti de aceasta greva si de aceasta amanare a tezei,dar o fac doar din simplul motiv de a se da interesanti!Nu suntem memoratoare sa stim o multime de texte minte fara nicio problema!Mie cel putin imi vine foarte greu sa diger aceasta materie! Una peste alta ... sper sa se rezolve problema financiara a profesorilor care merita fara nicio indoiala aceasta marire de salarii ... cel putin in viziunea mea. Sper doar ca copii mei sa nu treaca prin haosul asta prin care trece generatia mea si ca lor le va fi mult mai bine!...

Niciun comentariu: