luni, 18 mai 2009

Curvele !!!


Curvele :)!Is peste tot!In orice bloc,in orice cartier,in orice scoala,in orice oras,in orice judet,in orice tara, oriunde :)! Consider ca una dintre cele mai mari tarfe de pe lumea asta e Tila Tequila.Pentru necunoscatori,are o emisiune pe Mtv in care isi aduna 20 de tipi si 20 de femei (e bisexuala) si la fiecare episod mai trimite tipi sau tipe acasa.Dc am ales-o pe ea?Fiindca am avut 2 prietene exact genul ei si m-a marcat :).Ea de profesie e cantareata :> dar inafara faptului ca-i foarte buna de pula n-are niciun atu.Ca si majoritatea curvelor de altfel.Stati 2 secunde, inchideti ochii si ganditi-va un pic la chestia asta!"EU AM NEVOIE DE UN PARTENER DE VIATA!CE MA FAC?CE MA FAC?STIU!SUN LA MTV SA FACEM O EMISIUN!IMI ADUC ASTIA 40 DE OAMENI BISEXUALI,HOMOSEXUALI,TRISEXUALI,PATRUPLOSEXUALI,ZOOFILI DE CARE O FII!SIGUR IMI GASESC EU UN GAGIU!:>:>:> CE TARE IS!" Numa din doua episoade mi-am putut da seama cat e de manipulatoare si cat de curva e!Deci ai un anumit timp cu fiecare invitat de al tau!Acum te lingi,razi,tzi-o tragi cu Gigi, peste un sfert de ora te lingi,razi, tzi-o tragi cu Marioara!Tila cauta un partener de viata pe o perioada destul de lunga daca nu pentru toata viata :>!Eu cand vad curve vorbind despre dragoste :-s, fac diaree instantaneu!Asa imi spune creierul:"PFALEEEOO CE CACAT BORAT DE FIINTA!CACA-TE WA, CACA-TE!"Baieti,care mai sunteti baieti klumea, aveti grija la curve si feriti-va de ele ca de mama mamei dracului! Curva curva ramane ... Aveti grija ...

Niciun comentariu: