luni, 18 mai 2009

Eurovision...


Ce pot sa spun decat ca a fost o mare porcarie.Am crezut ca numai Romania se va prezenta cu o melodie incredibil de inadecvata sau mai pe scurt "gay" insa sincer ... din toate oribiliatile alea noi nu eram chiar asa de rai.Ce pot sa spun despre melodia Norvegiei? ... E o melodie,spus mult,mediocra care as asculta-o din Paste-n Craciun. Ar trebui schimbat modul asta de votare.Nu se voteaza talentul ... se voteaza prietenul,vecinul sau chiar propia tara avand in vedere numarul urias de emigranti de peste tot.Turcia care a iesit printre primele locuri :|! Cred ca cea mai oribila piesa din tot Eurovisionul.Foarte sacadata si dand femei o imagine de "ACU!VREAU!DA-MI!TE SPARG!STAI!" Foarte mult mi-a placut Nelly Ciobanu care a reprezentat Republica Moldova!O melodie foarte energica care ma sculat de pe scaun si ma inveselea. Transmitea un puternic sentiment de veselie si la sfarsit am aplaudat-o fara sa vreau. In afara de Moldova ... singurii care mi-au placut cat de cat au fost cei din Danemarca.Cred ca ar fi mult mai bine cu un juriu neeuropean.Niste americani sau niste japonezi ar fi perfecti =)!Bineinteles ... Romania o primit 12 puncte de la Rep.Moldova iar Moldova o primit 12 puncte de la Romania :).Melodia Elenei ... in comparatie cu celelalte nu a fost asa de rea ... insa mai trebuia lucrata,slefuita!Din cate am inteles eu ... Elena l-o sunat pe Laurentiu Duta in decembrie "Auzi gagiule,n-ai vreo melodie pentru mine ca am chef sa ma duc la Eurovision :>:>!N-am da stai cati fac imediat!". O aparut melodia si gata ... HAI LA EUROVISION!!! Cea mai buna performanta a noastra sunt sigur ca va ramane mult timp, Sistem si Luminitia Anghel cu Let Me Try,o melodie super tzava. In concluzie nu cred ca am sa ma mai uit nici la Eurovision!Am realizat ca cel castigator nu va fi cel mai bun, ci cel mai votat din cu totul alte motive decat cel care ar trebui sa fie. Sad but true ...

Niciun comentariu: