luni, 30 noiembrie 2009

Alegeri...

De acum(30 noiembrie) mai este aproape o saptamana pana la alegeri.Eu daca as putea sa votez,NU m-as duce la vot.Sincer,mi-am dorit sa iasa Antonescu. Probabil pentru ca era mai proaspat in cacatu' asta borat pe care-l numim politica romaneasca.Cand am vazut ca s-o aliat cu Geoana m-am hotarat sa nu ma mai duc la vot dupa 18 ani pana cand nu moare Iliescu cel putin.Toata Antena e contra Basescu "SA SE SCHIMBE BASESCU!BASESCU-I CEL MAI TIRAN!s.a.m.d."de parca Geoana ar fi mai bun. Indiferent de cine ar iesi sa nu te astepti ca tu,roman de rand,elev,student,avocat, doctor,gunoier,pensionar o sa traiesti mai bine.Nu zic ca Basescu ar fi mai bun ca Geoana.Stiti ce face Basescu,nu va mai spun.Pe partea cealalta este Geoana,un om care pur si simplu ma baga-n sperieti.Il vad pe Geoana ca pe Pinochio inainte sa prinda viata si Geppeto jucandu-se cu el.Geppeto fiind Iliescu si acolitii sai.Hai Geonica,ridica picioru,asaaaa!Ridica mana!Bun asa Geonica!!!Deci daca te duci la vot,ai de ales intre un chioroman incompetent star in prea multe scandale in circurile asta pe care noi le numim emisiuni si o papusa raraita incapabila in a gandi singura. Puteti voi sa ma contraziceti cat vreti.Mai vorbim noi in 5 ani. Aproximativ 50% din populatie nu s-a dus la vot.In 2-3 mandate o sa se duca numai ungurii.Traim in tara lu' Papura Voda,traim intr-o tara facuta per total de-am pulea,traim intr-o tara in care traiul de cacat este un abis.Traim intr-o tara in care presedintele loveste copii,propietarii farmaciilor fac rampi de 85 de grade pentru persoanele incapacitate,soferii te calca pe trecere apoi te injura,politistii nu stiu sa faca probleme cu-o necunoscuta(a + 2 = 3),strazile sunt ca dupa bombardament iar semnele de circulatie iti semnaleaza in momentul in care poti lua doar stanga sau dreapta ca-i interzis si stanga si dreapta.Nu ma astept sa se schimbe nimic,inafara de preturi sau taxe.O sa se-ajunga sa punem 4 insi bani sa luam un covrig.Dumnezeu sa ne-ajute.PS:La multi ani pentru maine!:>

Un comentariu:

NiCuTz spunea...

razvan....vreau sa iti aduc un argument pt a-l vota pe geoana : legile sunt date si executate de executiv....geoana are o ingluenta dar nu poate ingluenta un guvern liberal pe care daca stam sa ne amintam lam votat si am avut o crestere economica uriasa....pe care guvernul PD-L nu a stiut sa o gestioneze si am ajuns in criza.....presedintele este primul om in stat dar este dependent de ceilalti iar geoana lea dat intreaga raspundere liberarilor pt guvern asa ca guvernul nu va avea influenta iliescu(comunista) asa ca .....