miercuri, 13 ianuarie 2010

Partidu',Ceausescu,Romania


Cica s-au implinit 20 de ani de la revolutie.Cica de 20 de ani noi suntem un popor democratic si suntem open-minded.Dupa 20 de ani de la incheierea regimului ce ne-a adus in halul in care suntem in prezent,peste tot in jurul meu aud regrete si dor fata de Ceausescu.Eu sunt rocker si o spun foarte deschis.Rock-ul este o muzica culta, muncita care are multi ani de la nasterea sa,deci este cunoscuta.Tricourile negre cu formatii si parul lung ma caracterizeaza.In orice caz gusturile mele muzicale nu au legatura cu abilitatea mea mintala si ma consider un tip cat de cat istet.Fratilor, dupa 20 de ani de la Revolutie mie mi s-a spus de catre un profesor "Daca erai pe vremea comunistilor te tundeai de 20 de ori pana acum!"Deci cu alte cuvinte cred ca mai bine eram prost decat pletos.Daca eram tuns scurt dar mintea mea nu-mi permitea sa ma leg singur la sireturi era mai bine.Mie mi se pare un lucru atat de josnic,de scarbos sa iti doresti sa fii din nou comunist.Eu nu am trait comunismul dar din cele auzite,tie ti-e dor sa stai 2 ore dimineata la 6 la rand sa iti iei un borcan cu iaurt, ti-e dor sa nu poti sa pleci din tara, sa mergi cu frica pe strada si sa fii batut de tactu' care probabil era un alcoolic iar legea sa-l ofere drept model "ASA SE CRESC COPCHII.INVATATII CE-I DISCIPLINA,DRAGI TOVARASI SI PRIETENI!!!"Comunstii n-au murit la noi in tara.Comunistii inca traiesc printre noi si cu disperare atarna de memoria "epocii de aur" si de tabloul cu Ceausescu de pe perete.Is satul de oameni prosti,de tigani,de unguri,de comunisti,de smecherashi,de gangstari care ma fac sa cred ca rasa umana nu mai are sperante.In 2010 dupa atatia ani de evolutie tehnologica si culturala in care se presupune ca omul nu are nicio prejudecata mi se spune ca "DACA ERAI COMUNIST,TE RADEAU IN CAP!" ca in reclama cu ROM.Mi s-a intamplat o faza foarte draguta care mi-a mai ridicat moralul:a venit preotul sa sfinteasca casa si a inceput sa vorbeasca cu mama despre mine.Mama s-a plans de par iar preotul i-a spus "NU VA SUPARATI DOAMNA DA,II STA SI BINE!CONTEAZA CUM GANDESTE IAR PARUL POATE SA SI-L LESE PANA LA SOLDURI!"Mama a ramas inchisa si nu mi-a mai spus nimic de atunci :)).O astfel de gandire de ar exista mai mult poate am face si noi mai multe autostrazi.Majoritatea populatiei Romaniei este ori foarte proasta ori foarte inchisa la minte.Strainii cred ca ne-ar arunca in aer daca ar stii cat de inapti suntem ca populatie.Poti sa ii invinuiesti?Ba tata ba ... O trecut 20 de ani in pula mea!Nu te mai lua de paru' meu si invata-ma ceva util bagami-as pula!Merem tot inainte...

Niciun comentariu: