miercuri, 5 noiembrie 2008

Bloggeri romani!..

BUF! ... o venit curentul cu blogu' ca cel cu hi5-ul! ... Toata lumea are blog!... De la toti colegii din clasa ta ... pana la Elena Udrea si Vanghelie care este! ... Stiti ... cand a fost creat blogul ... prin 98 park ... avea un singur scop!Sa nu itzi faci un jurnal care sa tzi-l sparga fratetu' si sa citeasca apoi toata familia ta cum te-ai futut cu-n negru si tzi s-a blocat maxilaru' in timpu' actului,fapt pt care ai venit acasa cu ochiul vanat!Sa itzi faci un jurnal virtual ... a carui link il stii doar tu .. si poate ... poate ... prietenul/prietena ta cea mai buna! ... Au trecut 10 ani ... si au descoperit si romanii blogul!PAC!Elena Udrea ... la stiri ... AM BLOG .. BAGATZI-MA IN SEAMA ... si pe mess acu ... primesti mass-uri .. cel putin doua pe zii ... FRATILOR MI-AM FACUT BLOG > CITITI CITITI ... chiar dak blogu' respectiv n-are decat o singura postare ... Ideea conteaza :>:>:>! ... N-are importanta nici despre ce scrii ... doar sa ai scris cv acolo si sa te poti da mare "AM BLOG.IS STRONG!" ... pfff ... Ma streseaza lumea in care traiesc ... lumea in care faci tot ce faci doar ca sa te lauzi cu asta! ... Eu mi-am facut blog pentru ca mi-am ales un subiect despre care pot scrie biblioteci intregi ... si cu atatea surse de inspiratie in juru' meu ... nu voi ramane in pana de idei ;) ... Fitzi romani ;) ...

Niciun comentariu: