luni, 10 noiembrie 2008

Traficul in Romania!...


Nu trebuie sa spun nimic fiindca stiti 100% despre ce e vorba fiindca toti ati trecut prin asta!In Romania sunt milioane de soferi incompetenti , prosti , tzarani, betzivani, iresponsabili,idioti,nepriceputi,neindemanatici care nu respectiva nici cea mai banala regula de circulatie ... aceea de a ma lasa pe mn ... sa trec in pula mea strada sa ajung la scoala unde imi toaca astia mintile 6 ore!Deci eu tre sa stau la trecerea de pietoni 10 minute ca sa pot trece!In manualul de circulatie scrie MARE k la tampiti: "Daca va apropiati de o trecere de pietoni,incetiniti si opriti pentru a-i lasa pe acestia sa treaca!Viteza maxima cu care puteti trece peste o trecere este de 30km pe ora!" ... Care 30km pe ora cand astia trec cu 60 ca popa fara nici macar sa se uite! ... Cate cazuri nu ati auzit ca oameni sa moara calcati pe trecere? ... E asa de simplu incat ma doare capu' ... se rezolva fff simplu ... OPRESTE IN PZD MATII LA TRECERE! ... pfff .... Daca ai norocu' sa mergi de la Mangalia la Constanta cum am avut eu ajungi tampit!Am facut un drum de 1 ora jumate in 4 ore .... fiindca trei sferturi din drum se circula bara la bara ... intaia-a doua-frana->intaia-a doua-frana ... un student spune la un moment dat ... "URAAA!NU POT SA CRE K NE-AM MISCAT MAI MOLT DE 5 SECUNDE!" ... Atzi observat ca majoritatea soferilor romani nu stiu sa parcheze?Ori cu spatele intr-o parte ... ori intre 2 masini fff apropiate ... ori in locuri unde scrie DOAR PT HANDICAPATI ... sau PT POMPIERI/SALVARE!Te duci le arati si ii intrebi ... ei fff detasati itzi raspund "SH?CE DAK?" ... Nu exista zii in care sa vrei sa mergi cu masina si sa nu injuri pe unu' care te depaseste ca pula sau se baga in fata ta fara sa se uite ... Romania ... Tzara unde oricine poate sa-si ieie carnetu' de conducere indiferent de minte ... Tzara tuturor posibilitatilor ... ;)

Niciun comentariu: