miercuri, 12 noiembrie 2008

Tzaranu roman la orash!...

Deci jur ca intamplari care tzi se pot intampla in Romania ... nu sunt scrise in nici un scenariu ... sunt extrem de serios cand zic ... Viata bate filmu ... mai ales in Romania!Nu am nimic cu tzaranii .. mie majoritatea mi se par fff muncitori,politicosi si cu un limbaj politicos ... care nu-l intalnesti la oraseni!Dar ... bineinteles ... mai exista si partea cealalta de tzarani ... partea care vin la orash ... plini de impresii si figuri!Ei se mut cu toata familia de cocalari prin centrul orasului ... si isi trimit copii la scoli bune ... din prima zi incep "BA BA BA ... FATA MEA INVATZA BN DA SI EU VREAU CA AICI SA NU FIE PROBLEME ... CA FETITZA MEA E OLIMPICA DA? ... MRRRR!" .... bineinteles ca a fi olimpic la ei inseamna sa treci la faza pe clasa ... Asta ar insemna ca eu's olimpic de vreo 10 ori si ca toti colegii mei is olimpici la ceva dak o luam asa ... La cea mai mica faza mai aiurea ... Fiica Barosanului ... isi fa chema parintii la scoala! ... CARE MA?CARE NU INCAPE DE FETITZA MEA?CARE? ... si vine el om de 200 de kile si se pune in fata la o colega de a ta ... care ... e de 50 de ori mai mica ca el ... si incepe sa raga!"CE NU INCAPI BA?CE NU-TZI CONVINE?" ... fff civilizat ... lasatzi toata tzaranimea sa iasa la suprafata ... si exprimati toata furia prin ragete la o fata mai mica k tn si in varsta si in dimensiuni ... Am un sfat pentru acesti destinsi gentlemen:"NU ITZI CONVINE?DUTE IN PZD MATII INAPOI DE UNDE AI VENIT!" ... Vii tu de la tzara cu mult tupeu,fitze si manele in cap sa faci ordine in una din cele mai respectate scoli ... =))!DUTE WA ACASA ... sau cum ar spune un bun prieten de-al meu ... DU'SH TI FUTI! ... "Daca as avea noroc in viata cum am de prosti!" ... Bine ai venit in Romania ;) ... La noi s-a inventat prostia ...

2 comentarii:

Samo spunea...

ehh...avem noi noroc ca mai toti au plecat la "muncit legal" in italia sau spania...cam asta e cand schimbi coada furcii cu volanu' de BMW

T1gRe spunea...

eee...da..volanu de BMW la un cazan de dacie..