vineri, 21 noiembrie 2008

Sapaturi in cartier ...

De o bucata de vreme au inceput sa se faca sapaturi ... in tot Iasul ... Sa repare liniile de gaz ... Sa micsoreze strada ... sa etc! ... Dar,ca de obicei,in Romania totul e special!24 de ore pe zi timp de minim o saptamana tot ce auzi e DRRRRRRRRRRRRRRRRR ... DRRRRRRRRRR ... DRRRRR ... Inteleg ca sunt lucrari care necesita mult timp .... dar cat poti sa stai frate sa strici juma de metru de trotuar si sa pui alta bordura? ... Daca esti roman asta nu-i o problema ... Ala care are mai mult chef de munca dintre cei 20 de lucratori ... ala munceste!Restu ... Hai tata pan la non-stop sa luam o berica .... "DORELE,MAI CU TALENT TATA!" .... Cred ca au inceput sa largeasca strazile ... pentru locuri de parcare ... dar nu sunt sigur!Sincer ma scoate din sarite ... Daca tu om sofer ... itzi parchezi masina pe trotuar ... si toti prietenii tai si prietenii lor fac la fel ... eu cand merg pe trotuar nu mai am loc:|!.... Adica eu daca as merge pe strada ... WAAAA!CE FACI WA TAMPITULE!.... Nu-mi convine frate!De cate ori mi s-a intamplat sa vina unu cu masina pe trotuar si sa mearga in spatele meu ... eu tre sa ma grabesc sa ajung undeva unde ma pot feri ... fiindca nu mai am loc unde sa ma dau in parti!...Mai incepe si sa ma claxoneze!De-a draq merg linistit si poate ala sa ma calce pe trotuar!Aveam si noi un loc unde jucam fotbal in spatele blocului ... sapaturi si kaput!Unde draq sa mai joci?Jucam acolo de vreo 2 ani si brusc ... te duci bucuros intr-o zi la fotbal ... te uiti la prietenii tai ... si zici ... "sa-mi bag pula!" ... Lucrari de 2 zile sunt intinse la 2 sapt .... Si tot blocu tau tremura DRRRRR pana inebunesti!Muncitori fff seriosi ...

Niciun comentariu: