vineri, 21 noiembrie 2008

Reclame romanesti!...

Daca se intampla ... dar foarte rar ... nush ... poate o data pe an ... ca ProTV-ul sa difuzeze un film bun ... ai sa vezi un film de 2 ore in 3 jumate!De ce?PUBLICITATE! ... Cand devine mai interesant,cand e punctul culminant,cand stai cu sufletul la gura ... PUBLICITATE! ... Publicitate care se da din 20 in 20 de minute de film si tzine 30 de minute ... Incepe de obicei cu mesajul ala pe negru "Pentru sanatatea potentei dumneavoastra evitati sa jucati Counter-Stike" .... Ala e un mesaj pentru tampiti ... un mesaj pentru oameni incredibili de prosti!Tu ca om care esti om ... nu stii ca nu trebe sa mananci o solnitza de sare sau o cutie de zahar? ... E primul lucru care tzi-l spune mata cand te vede pentru prima oara ca mananci ceva dulce!NU MANCA PREA MULT CA FACI DIABET! ... De fiecare data cand ma uit la reclama aia ma face sa ma simt un retardat ... tre sa-mi spuna astia ca eu nu mi-am dat seama!Cele mai multe reclame is total nefolositoare ... adica ... nu imi trezesc nici cel mai mic interest!Daca am nevoie de ceva caut pe net si gasesc oricand vreau!In televiziunea romaneasca ... e totul pe dos ... la noi nu poti sa vezi reclamele ca baga astia filmul!Imaginati-va 200 000 de romani care se uita simultan la un film ... si injura simultan ProTV-ul "Fututzi mortii matii!!!" fiindca s-a bagat publicitate in cel mai tare moment ... IL STII PE ALA DE RESPIRA GREU?ERA ... PUBLICITATE! ... Exact asa se intampla!Insa ... din cand in cand mai apar reclame fff tari ... care se difuzeaza de cel mult de 2 ori ... deoarece imediat sunt cenzurate de CNA!Una dintre ele pe care majoritatea atzi vazut-o e asta ...

Niciun comentariu: