luni, 17 noiembrie 2008

Istetime de roman!...

Eu pana acum cateva zile n-am crezut ca exista oameni mai prosti ca romanii!Adica n-am crezut ca exista om mai tampit decat ca ala care parcheaza pe locu' de handicapati, care vine la scoala si chiuleste la toate orele(dc mai vii pana la sc nu pot sa inteleg),care este manelar,care isi arunca televizorul pe geam,care spune ca predicat e cuvatul "ninsoare",care se face singur de ras(S-o fut pe mata!Esti poponar!) sau care se lauda la toti cunoscutii cu noile lui sosete!Asta pana cand am citit undeva ca romanii is pe locul 2 la cei mai destepti oameni ai Terrei!Si atunci mi-am zis ca restul pamantului trebuie sa fie retardat!Adica ... un om inteligent ar fi inventat maneaua?Sau proverbe de genu' "Sa moara si capra vecinului!" ... Pana si imnul nostru e plin de patriotism ... incepe cu "Desteapta-te romane!" ... scoala wa boule ca te fura toti smenarii si cocalarii ... Bineinteles ca ei itzi vor canta "Desteapta-te romane!Si culca-te la loc!" ... Sunt cativa oameni intelgienti in Romania!Dar sunt exterm de rari ... Cand te vezi inconjurat de prosti analfabeti ... itzi vine sa crezi ca esti pe locul 2 in lume la istetime? ... Cand il vezi pe Becali care ne reprezinta in toata lumea ... te cuprinde un sentiment de mandrie patriotica? ... Cand propiul tau presedinte nu isi cunoaste bine limba?(Care va place mai mult domnule Basescu:cascavalul sau telemeaua?Amandoua imi place!) ... Vorba unui prieten de al meu ... Nu poti decat sa treci peste si sa speri ca copii tai vor trece prin vremuri mai bune ... Doamni ajuta ;) ..

2 comentarii:

Samo spunea...

si pe primul loc cine's?Chinezii?

Raz spunea...

nu ... indienii ...