sâmbătă, 18 octombrie 2008

Genialii Romaniei - Politistii


Ce ajungi dak esti incredibil de prost?In Romania ... esti perfect calificat pt postul de politist!Dak esti atat de prost fara a fi legal retardat ... atunci ajungi politist!Intr-o zi oarecare de iarna ... impreuna cu prietenii mei ne plimbam pe langa Filarmonica ... Ne ghiontim fiindca suntem amuzati si ni-e frig!Un politist extraordinar de furios ne cheama sa intram in Filarmonica ... "CE FACETI BA AICI?IA DATI DATELE ... cand ajunge la numele meu ... ii spun numele de fam si Razvan ... eu mai avand un nume ... suna incredibilul gentleman la sectie si ne verifica ... cand ajunge la mn ... "BA ... CE NU MI-AI ZIS CA TE CHEAMA SI EMANUEL?AM EU FATZA DE OM PROST?" .... =)) ... era sa ma scap ... doar esti politist nu?=) ... ati auzit vreodata vreun roman decent ... sa spuna ca vrea sa ajunga politist?... eu nu cunosc ... deci nu poti ajunge acolo decat daca ai iq-ul unui solz de peste ... Acum cateva zile am vazut cv ce credeam ca este inexistent ... o politisita blonda ... simt ca fak pleonasm cand zik asta ... doar in Romania ;)

2 comentarii:

T1gRe spunea...

Politistii sunt animale , specii inrudite cu papagalii .Acestia pot fi recunoscuti dupa uniformele albastre de O.G. pe care le poarta si dupa vehiculele conduse ,mai nou Dacia Logan.Cand tu esti in pericol (luat la shuturi , taiat ,violat/a s.a.) ei nu apar la fata locului ;) ca doar is politisti,dar acestia sunt prezenti la toate evenimentele cat de cat obishnuite : "copii batand mingea pe trotuar","copii care trezesc vecinii duminica la ora 4,vecinii reproshand ca dorm duminica,copii mici carora le plac sa fugareasca porumbei.Cum comunica ei cu noi?Pai acestia sunt dotati cu un carnet si un pix .Ce fac ei cu aceste obiecte nesemnificative?Scriu cine,cum,unde si ce.Parerea altor oameni : " politistii romani sunt toti tzaranii care nu au ce munci","politistii romani is cei care iti mananca viata","politistii romani,oameni orbi ai legii "etc.

Bogdan spunea...

dreptate mai mare nu putetzi avea :-j