marți, 28 octombrie 2008

Limbaj de roman!..

Eu cred ca noi romanii ... sau cel putzin baietzii ... fara "pula mea" , "bagamias pula" si verbul "a fute" am ramane blocati in conversatii!In ultima vreme am incercat sa inlocuiesc in situatii de stres expresia "sa-mi bag pl!" cu "DUMNEZAAAAU" sau "BLESTEMEEE" ... sau "WAAAAAA" .... da nu am aceeasi satisfactie!Nimic nu itzi exprima mai tare sentimentele de uimirie ca un clasic "AI SA-MI BAG PULA!" in situatii de uimire!E asa de uimitor,fascinant,incredibil incat ma face sa mi-o bag!Pana si cuvantul in sine e plin de sentiment!Daca stai si citesti asta acum si esti baiat(nush ce efect are la fete!nu exista un echivalent pt ele!)incearca sa spui incet si accentuat cat de tare poti!"puuulaaa"!Te simti extraordinar de bine!Verbul "a fute" poate tine loc pentru o gramada de alte verbe!Ex:Cand ajung acasa,fut o mancare!;Abia astept sa ajung acasa sa fut un somn!; Wa nu ma fa sa-tzi fut una!; Ce are ma PC-ul tau?Nush ma s-a futut!(asta e cea mai tare ... stai putin si gandestete la intelesul actual) etc. ... Din acest verb folosit in medie de 300 de ori pe zii de catre un singur individ s-a obtinut cuvantul "futere"!Acest cuvant are de asemenea multe sensuri! Ex:Wa nimic nu ai inteles!Esti futere!; Prea tare gluma ta wa =))!Esti futere!; Wa ai strica televizoru,aragazu,calculatorul,patul ... Esti comoara la casa mea!Esti futere!" etc. Substantivul insotit de adjectivul posesiv "Pula mea" poate fi folosit de asemeanea in multe cazuri!Ex:Wa ce facem cu mashina?Pula mea!;Cine pula mea te-o chemat pe tine?; Dute-n pula mea! etc. Stai si te gandesti la un moment dat!Ce legatura are in plm organul tau genital cu toata situatia?Avem si abrevieri pentru aceste cuvinte:pl,plm,bgpl, s.a.! Nu stiu de ce .. dar toata lumea si-o baga! Dupa ce si-o baga o data si-o mai baga a doua oara!Ne-o bagam in continuu dar nu inteleg de ce nu ne-o mai si scoatem? ... Oricum ... Nu exista limbaj mai tare decat limbajul de roman!Plm ...

Niciun comentariu: