miercuri, 22 octombrie 2008

La toneta!......

Speram ca odata cu construirea a atat de molte centre comerciale ca Billa, Carrefour,Kauflanad etc. n-au sa mai vina oameni care sa isi fak piata de 200 de roni la toneta!CACAT!Ma scot din sarite oamenii astia care vin si VREAU O PAINE ... ALTCV? ... VREA O APA MINERALA ... ALTCV? ... VREAU SALAM? ... ALTCV? ... VREAU PASTA DE DINTZI!.... ALTCV? ... VREAU CIOCOLATA ... ALTCV? ... VREAU ->Fa da dute femeie la Kaufland si stai acolo 2 ani si iatzi cate ALTCEVAuri vrei!!! ... Eu tre sa stau in spatele ei la rand fiindca vreau sa-mi iau un pachet de guma 2 ORE!:| ... si probabil cand ajung intr-un final vanzatoarea sa-mi spuna ca nu are ce-mi doresc!X(X(X(X(X( .... DUMNEZAAAU! .... 2 ORE futute din viatza mea fiindca Madame CuruCatCasa sau Madame SooootaCuru ii lene sa-si miste hoitul stafidit pana la cel mai apropiat centru comercial!Aproape de mine este Kaufland-ul la care ajung in 5 minute pe jos! ... si pot sa stau acolo sa ma labaresc cat vreau fara sa deranjez pe nimeni!DRAGA,VEZI CA MA DUK PANA IN PIATZA SI SA IAU MANCARE PT URMATOARELE 2 SAPTAMANI!DA E DEPARTE NU VREI SA TE DUC CU MASHINA?NU CA MA DUK PANA LA TONETA/ALIMENTARA CARE E LANGA NOI!AM SA FAK O COADA SA SE UITE TOTI FRAIERII LA MN!HAHAHA :)) ..... mentalitate de femeie proasta romanca (cam pleonasm si aici nu?...)! ... Deci presupun ca eu ar trebuie sa ma duk pana la Carrefour ca sa imi iau un pachet de guma nu? ... Piatza la Toneta ;) ... un lucru ffff tare inventat bineinteles de romani!

2 comentarii:

Cati spunea...

swper thare =)):)))my ales CuruCatCasa =)))

Ionutz spunea...

sau soooooooota Curu :)) interesant