luni, 20 octombrie 2008

Limba romana ... (ca obiect)

Primele 2 obiecte care le faci ink din clasa intai sunt matematica si romana!Matematica oricate teorii,axiome,definitii iai adauga ... tot are o logica!La rom totu e un mare kkt parfumat!Mie mi-a placut Romana din clasa intai si pana in a 7-a!Incepand insa din a 8-a nimic din ce faceai pana acum nu mai e bun ... si orice ai face ai aceeasi reactie de la prof ... NU-I BUN!...Deci limba romana devine un obiect de cacat!Incepand cu poeziile lu Blaga si a lu Stanescu numai intelegi nici un kkt!Cauti p net ... argumentare,comentariu etc ... nu gasesti nimik!Dc?Fiindca nimeni nu-i intelege p betzivanii,curvarii si labarii astia care au scris poezii de oameni handicapati!E ca si cum te-ai caca p o foaie cu cuvinte .. apoi le-ai aranja cat mai aiurea si dupa sa spui ASTA E O POEZIE!...Dak nu am face poetii astia la scoala ... poate dupa mult mult timp ar incepe sa ne placa!Dar dak faci in scoala KAPUT ... numa cand auzi la Radio ... sau la TV ... sau p net ... TI DREAQ!SCHIMBA!INCHIDE!OPRESTE! .... nu inteleg dc trebuie eu sa decodific heroclifele lor ca intr-un final sa inteleg un mare kkt si dupa ore de scris si chin ... dak inteleg idea poetului ... sa-mi vina sa strig ... SA-MI BAG PL IN POEZIILE MATII!!! ... Lb rom incepe sa devina cel mai aiurea obiect ...

Un comentariu:

Samo spunea...

take it easy friend:-??...oricum...cum am mai spus :"Super-literatura romaneasca este plina de tarani prosti care se ucid intre ei(Ion,Toma Alimos,Miorita,Baltagul etc.)"...ne vedem la stirile de la ora 5 cu asa educatie