miercuri, 22 octombrie 2008

Modernul RATP!...


Ah ... Dak incerci sa jungi dimineata la scoala ... si iei un un autobuz ... ai belito! Minunatul autobuz o sa itzi ofere un loc in picioare ... caldura data de lipirea corpurilor cu alti oameni ... o putoare de cocalar ... si dak esti norocos o prindere a piciorului intre use!Dak ajungi viu ... Doamne ajuta ... in statia ta ... o sa mai mergi ink doua statii fiindca nu poti cobora!Nimeni nu are unde sa se deie ... si nimeni nu coboare fiindca nimanui nu ii pasa!Dak ai uitat sa itzi dai ghiozdanu jos de pe umeri si se trezeste un tzaran: WA DA CI FASHI AICI WA CU GHIOZDANU ALA? NU TE-O INVATZAT MATA SA-L DAI JOS CAND URCI IN AUTOBUZ!CI CHIZDA MATII II CU TN? itzi vine efectiv sa te caci in sus!Tot timpu calatoriei esti stresat si stai cu mana p buzunarele unde ai telefonul,banii,cheile etc. tziganii operand fff eficient in acea ingramadeala!De fapt ... este asta de molta ingramadeala ... ca dak stai langa un geam ... ajungi cu fata lipitia si cu mainilie pe el!Calatoria tzi se pare ca dureaza cat o zi de scoala (adik cat un week-end) si cand cobori ... esti deja varza ... la scoala ajungand si in intarziere si cu capu mare!Deci dak avetzi masina va-tzi scos!Dak nu ... mergeti pe jos ... cea mai buna solutie ... mergetzi pe jos si ajungetzi si la timp si cu capu ok ... RATP POWER!

2 comentarii:

lorismith spunea...

bravo!!!!!!!mi-ai declansat o amintire,adica un inceput de strigat ofticat,pe care ma hotarasem sa-l public la ghimpele nu stiu ce fituica aparuta pe piata...chiar ii dadusem si un nume "sex in autobuz,COT(adica comportamente,obsesii,tendinte)si alte bazaconii" ia sa vezi:
dimineata,frig,graba,oameni,varste,nuante,izuri,nevoi,ganduri si asteptari..urc in podu'rosh,autobuzul aglomerat,fireste.zece calatori merg la serviciu,douazeci la scoala sau la facultate,ceilalti o mie pretutinteni..unii inca dorm,altii privesc absent prin geamuri. o mana ma apasa pe spate,apoi aluneca cu insistenta si destinatie exacta.din pozitia in care sunt nu pot decat sa-mi rasucesc usor gatul sa-l surprind pe indraznetul calator.surpriza,tipul e trecut de 60 de an,scund,cu ochelari,si vata in urechi.ma foiesc indignata,plina de draci si murmur o injuratatura..p.matii,macar daca m-ai atinge cum trebuie,dar mainile iti sunt amortite.ma impinge brusc,ma intorc si il prind de brat...si cand incepe mosul sa tipe...valeu ca l-am imbrancit,l-am impins,l-am piscat si l-am calcat pe picior,ca are diabet si sunt o curva si sa merg cu taxiul daca nu imi convine "tratamentul".. coboara in statie cu gura plina de injuraturi si acuzatii,in zambetele si privirile confuze ale colegilor mei de trafic.of....privesc pe geam,eh..mosulica cu pas vioi,victorios si satisfacut ca "mi-a tras-o" pe stomacul gol,pe sest si in vazul tuturor,traverseaza spre treburile lui sau poate spre un alt autobuz,intr-o alta directie. fara diagnostic azi.poate ca e singur,abandonat sau vaduv sau poate l-au chinuit toata noaptea visurile erotice.hm imi imaginez ca la ora asta i-ar fi fost buna o cana de ceai,intr-un fotoliu comod cu un pled pufos,citind un ziar,o carte buna sau sa-l urmareasca pe mircea badea la mic dejun.asta desigur e proiectia mea,din motiv de agresata si frustrata ce sunt de pipaiala mosului viclean...mare nemernic obsedat

Ionutz spunea...

:)) interesant ambele "povesti"