vineri, 31 octombrie 2008

Posta Romana!...


Ai de capu' si de zilele mele!Nu exista oameni mai inapti si mai incompeteni ca romanii care lucreaza la posta romana!...Acum cateva zile m-am dus sa-mi ridic de la posta un tricou de pe bestial! ... Ma duc cu avizul la raionul de unde se iau coletele!Tipa imi agata ceva de aviz si imi spune sa ma duc la tipa din coltu' celalalt! In fata mea sta o tipa in varsta care asteapta de 30 de minute o factura!Incompetenta care trebuia sa i-o faca n-o vazut in viata ei calculator ... are 45 de ani ... si scrie la tastatura numa cu degetele aratatoare .. PANC PANC PANC!Te dor urechile!Da o comanda aiurea la imprimanta ... si stau ... si stau ... si stau ... si HATZA HATZA HATZA FRR ... HATZA HATZA HATZA FRR ... imprimanta scrie de 20 de minute!"ALEO!CE-AM FACUT TANTZO(colega cu coletele)!NUMA DIN CAUZA TA FAC PROSTII!" .. Si se uite zambind la mine incercand sa ma amuze!Eu stau cu mainile in cap si ii arunc o privire a la "FA ESTI PROASTA?" ... Ii platesc doamnei talentate tricoul si din nou ma duc la "Tantza"! Completez date din buletin si Tantza imi arunca pachetul in piept!Iar ma uit lung :|! Dupa 40 de minute plec si eu in sfarsit de la posta ... necesare fiind numai 10! ... Imi imaginez cum ti se face capu' daca vrei sa trimiti,un colet ... La noi ti se face capu' mare daca vrei sa trimiti si o scrisoare! ... ah ... bun asa ;)

Niciun comentariu: